בתוך החדר לייב – סיבוב שני

לפני מספר חודשים, ערכנו, ד”ר רן אלמוג וליאור בירן, אירוע שבו הדגמנו עבודה טיפולית מול קהל. המפגש היה פורה ומרתק ואפשר לנו לחשוב, יחד עם הקהל בחדר, על השעה הטיפולית והאופן בה אנו נוכחים בה כמטפלים. לאור הצלחת המפגש והמשובים החיוביים הרבים שקיבלנו, החלטנו לקיים מפגש נוסף באותה המתכונת. היום, נועד לאפשר לצופים כמו “להיכנס אל ראשו של המטפל”, תוך נוכחות חיה בחדר ואפשרות לשאול ולדון בשעה הטיפולית.

כך, אנחנו מציעים לכם להיכנס שוב איתנו לחדר הטיפול, באירוע “חי” בנוכחות קהל. בסדנה, רן וליאור יעבדו כל אחד מהם עם מטופל (אותו יגלם השחקן אלון נכטיגל) בפגישה טיפולית מלאה, חיה, לא מתוכננת או מבוימת. לאחר המפגשים הטיפוליים, ייערך דיון בהשתתפות הקהל בניסיון להבין ולפענח את המתרחש במפגש הטיפולי ובחווייתו של המטפל והמטופל בתוכו. 

היום יתקיים ביום ו’, 29.11.24, בין השעות 9:00-13:00, ב-My Campus, רחוב הלח”י, בני ברק.

מחיר ההשתתפות ביום הינו 280 ש”ח (כפתור ההרשמה בתחתית הדף) והוא כולל גם גישה להקלטת היום עם סיומו. שימו לב, מספר המקומות בחדר מוגבל, וההרשמה תסתיים כאשר נמלא אותו.

אנחנו מאמינים מאד בצפיה בהדגמות טיפוליות כאחת הדרכים המרכזיות ללמידת טיפול, כך אנו רוצים לייצר ביום זה הזדמנות כפולה – צפיה בהדגמות חיות ואותנטיות, ולאחריהן דיון מעמיק, הנוגע באופן החשיבה של המטפל בחדר והדברים המנחים אותו. כהכנה להשתתפות ביום הזה, ניתן לרכוש את הקלטת היום הקודם שערכנו בלינק זה.

משתתפי היום

ליאור בירן פסיכולוג קליני

ליאור בירן


פסיכולוג קליני מדריך, מלמד ACT וגישות טיפול התנהגותיות ואינטגרטיביות במגוון מסגרות. מנהל מרפאת קמה לטיפול בטראומה ואובדן, מרכז בריאות הנפש שלוותה.

ד"ר רן אלמוג

ד”ר רן אלמוג


פסיכולוג קליני וד”ר לסוציולוגיה. זהותי המקצועית ועבודתי נסובות סביב ACT אשר עבורי אינה רק עוד דרך טיפול או אוסף של טכניקות, אלא מסגרת לחשיבה פילוסופית, תיאורטית וטיפולית מקצועית ואישית​.

אלון נכטיגל

אלון נכטיגל


אלון נכטיגל, עובד סוציאלי קליני MSW ושחקן תיאטרון בוגר סטודיו למשחק ניסן נתיב תל אביב. שחקן, כותב, מנחה ומפתח סדנאות סימולציה לארגונים.​

רכישה

280 ש”ח
  • היום ייערך ב-29.11.24, יום ו’
  • היום ייערך ב-my campus, רחוב הלח”י, בני ברק
  • עם ההרשמה תקבלו אישור תשלום וחשבונית מס
  • לקראת האירוע יישלח מייל עם פרטים מלאים בנוגע למיקום
  • ההרשמה כוללת גישה להקלטת היום עם סיומו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *